Yusuf Güney - Git Bedenim Buralardan Full Dinle

Yusuf Güney - Git Bedenim Buralardan



Bu sevdiğim sen olamazsın
Geçip giden şu ömrümde
Ahh..Tükendim
Derde düştüm
Umrunda olsaydım gitmezdin
Herkes yarin kollarında
Bense kaptansız kalmış gemimde
Yıkılmadım..İnat ettim
Anladım ki bu ömrü boşa tükettim
Ahhh git bedenim buralardan
Hiç ümidim kalmadığından
Terk edenler,değerini bilmeyenler
Bir gün pişman olup dönerler
Bir an gelir hayatında
Hiç kimse tutmazsa ellerinden
Sahipsiz, yapayalnız kalınca anlarsın çektiğimi
Durur düşünür ahh yanarsın
Nerde yanlış yaptım diye sorarsın
İhtiraslar bu gururlar
Hep engel olmuş anlarsın
Ahhh git bedenim buralardan
Hiç ümidim kalmadığından
Terk edenler,değerini bilmeyenler
Bir gün pişman olup dönerler
 

Yusuf Güney - Yusuf Güney Dinle Copyright © 2009 WoodMag is Designed by yusuffan